castellsnous

Esta es la viña aquella, de Gandesa que estamos recuperando compadres.

3 comentarios

  1. Hola Laureano,
    està la mar d’hermosa, aquesta vinya! Veig també que comença a tenir nom propi. Ja et vaig dir que la lògica de la creació diu que el nom li poses tu. Espero venir un dia d’aquests per veure-la i acariciar-la;que sàpiga que l’estimo.
    Aquest estiu he passat per Càdiar. Vam localitzar la botiga de la Maria(?)al mercat. La noia que li guardava la parada ens va indicar com arribar al Barranco Oscuro; hi vam anar i vaig veure el pare treballant-hi. No vam tenir pebrots d’emprenyar perque no haviem trucat anticipadament, però em vaig parar a pixar entre els ceps i un paio que passava amb una furgoneta em va dir, emprenyat “por qué no te vas a mear a otra parte!!! Collons, si és el més “natural”!
    Apa, salut.
    Carles

    • Hola Carles, estic davant l’ordinador, aquest any veremarem poc , pero espero que siguin vius encara, ara fa dies que no hi estic, a ver si l’any que ve treballo més…. Salut, i estem en contacte, al vell de barranco, a en manuel, sòl cal que li diguis que t’envia laureano…a al pròxima.
      Salut.

Responder

